Współcześni e-klienci zwracają uwagę nie tylko na to, jak szybko otrzymują zamówioną przesyłkę, ale też na to, w jakiej formie zostanie dostarczona. Opakowanie powinno dobrze chronić zawartość, a do tego być funkcjonalne i estetyczne. Z tego względu bardzo ważnym elementem fulfilmentu jest pakowanie produktów. Wyjaśniamy, dlaczego jest aż tak istotne!
Wytrzymała, solidna paczka to zawsze duży plus – nikt nie chce odebrać zniszczonego zamówienia. Jeśli jednak dodatkowo dobrze się prezentuje, łatwo się ją otwiera i zawiera dodatkowe bonusy, klienci zyskują trwałe, pozytywne skojarzenia z nadawcą. Dowiedz się, dlaczego warto zlecić pakowanie produktów zewnętrznej firmie!
1. Pakowanie produktów w fulfilmencie
2. Outsourcing pakowania produktów – zalety
3. Komu zlecić zadanie pakowania produktów?
Pakowanie produktów w fulfilmencie
Fulfilment jest usługą, w ramach której przekazuje się cały proces logistyczny sklepu internetowego zewnętrznemu podmiotowi. Obejmuje m.in. magazynowanie asortymentu, ich organizację, a także kompletowanie i wysyłanie paczek. Proces ten może być dość prosty, ale warto uzupełnić go o profesjonalne przygotowywanie przesyłek.
Pakowanie produktów w fulfilmencie ma niebagatelny wpływ na to, jak klient oceni cały proces realizacji zamówienia. Zakupy muszą być przecież odpowiednio zabezpieczone, tak by bez szwanku przetrwały transport.
Jest to szczególnie ważne w przypadku branż zajmujących się sprzedażą delikatnych artykułów, np. biżuterii, kosmetyków czy roślin. Powierzając to zadanie zewnętrznej firmie ma się pewność, że zostanie zrealizowane na najwyższym poziomie.
Outsourcing pakowania produktów – zalety
Outsourcing pakowania produktów daje wiele wymiernych korzyści. Przede wszystkim to najłatwiejszy sposób na profesjonalne rozwiązanie tej kwestii. Zewnętrzna firma ma przygotowane gotowe, sprawdzone rozwiązania. Zadba o to, by artykuły były zapakowane bezpiecznie, ale też funkcjonalnie.
Wielu klientów zwraca uwagę na stan zawartości, a także na to, w jaki sposób trzeba się do niej dostać. Nawet najbardziej solidnie zapakowana paczka sprawiająca wiele kłopotów z otwarciem nie jest wcale dobrym zabezpieczeniem. Z tego względu lepiej zdać się na profesjonalistów.
Coraz popularniejszym trendem jest też efektowne pakowanie produktów. Klienci bardzo pozytywnie reagują na dodatkowe bonusy, np. słodycze, próbki czy kartki z podziękowaniami. Cenią także estetycznie dołączone paragony, faktury czy inne dokumenty.
Dzięki temu chętniej ponownie korzystają z usług sklepu, a także fotografują przesyłki i publikują ich zdjęcia na social media. Tzw. unboxing experience ma ogromny wpływ na wizerunek firmy i opinie konsumentów, dlatego trzeba wrócić na to uwagę.
Komu zlecić zadanie pakowania produktów?
Właśnie zastanawiałeś się, komu zlecić zadanie pakowania produktów? Doskonale trafiłeś! Packfully kompleksowo zajmuje się fulfilmentem i posiada duże doświadczenie w profesjonalnym przygotowywaniu przesyłek. Jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami, dlatego potrafimy w pełni odpowiedzieć na wymagania osób korzystających ze sklepów internetowych.
Dzięki nam Twoi klienci będą zadowoleni z każdej paczki, więc pozytywnie ocenią Twoją działalność. Ty z kolei zaoszczędzisz wiele czasu i pieniędzy, które będziesz mógł przeznaczyć na rozwój swojej firmy, np. poprzez wdrożenie nowej strategii marketingowej. Tak zapakowanymi przesyłkami warto się pochwalić!
Pakowanie produktów to ważny element fulfilmentu. Jeśli chcesz podnieść jakość zamówień realizowanych w Twoim sklepie oraz przyciągnąć większą liczbę klientów, koniecznie zdecyduj się na tę usługę. Zaufaj profesjonalistom i zainwestuj w rozwój swojej działalności!