Obsługa klienta w e-commerce przez zewnętrzną firmę – czy to możliwe?

Obsługa klienta w e-commerce przez zewnętrzną firmę– czy to możliwe

Zadowolenie klientów jest nadrzędną wartością dla przedsiębiorców prowadzących sprzedaż produktów online. Ogromne znaczenie ma więc poziom oferowanych usług oraz zachowanie pracowników sklepu. Z tego względu często dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie ze wsparcia specjalistów.

Wyjaśniamy, jak może być realizowana obsługa klienta w e-commerce przez zewnętrzną firmę i dlaczego warto zdecydować się na outsourcing!

Odpowiadanie na pytania, rozpatrywanie reklamacji, przekazywanie szczegółów na temat realizacji zamówienia itp. to bardzo ważne działania. Prowadząc sklep internetowy trzeba poświęcić im sporo czasu i uwagi. Przez to w wielu przypadkach potrzebna może być dodatkowa pomoc. Dowiedz się, na czym polega outsourcing obsługi klienta w e-commerce!

Jak wygląda obsługa klienta w e-commerce przez zewnętrzną firmę?

Obsługa klienta w e-commerce przez zewnętrzną firmę jest ogromnym ułatwieniem. Po nawiązaniu takiej współpracy zyskuje się wsparcie doświadczonych specjalistów, którzy w najlepszy możliwy sposób prowadzą kontakt z nabywcami. Zajmują się korespondencją e-mail, odpowiadają na telefony itp. Kiedy klienci mają jakieś pytania czy wątpliwości albo potrzebują porady, sprawnie służą pomocą.

W ramach obsługi klienta w e-commerce przez zewnętrzną firmę rozwiązywane są także wszystkie ewentualne problemy (np. wyjaśniane są pomyłki, opóźnienia) oraz rozpatrywane są wymiany, zwroty czy reklamacje. Nawet najlepiej prowadzony sklep nie ustrzeże się przed potknięciami – najważniejsze, by być w stanie szybko naprawić błąd i wynagrodzić go klientowi. Wtedy można z powodzeniem wybrnąć z każdej trudnej sytuacji.

Jakie korzyści daje fulfilment z obsługą klienta?

Fulfilment z obsługą klienta przede wszystkim pozwala zaoszczędzić sporo czasu. Kiedy zewnętrzna firma zajmuje się odpowiadaniem na dziesiątki czy nawet setki maili i telefonów, można znacznie odciążyć swoich pracowników. Dzięki temu mogą skupić się na ważniejszych zadaniach, a ich wydajność rośnie.

Co więcej, outsourcing obsługi klienta jest niezwykle opłacalnym rozwiązaniem. W ogólnym rozrachunku taniej jest płacić tylko za usługę. Stworzenie własnego działu Obsługi Klienta to koszty, związane z rekrutacją, wdrożeniem i utrzymaniem pracowników, ale też zakupem sprzętu (m.in. komputery, telefony), wyposażeniem stanowisk itp.

Ogromną zaletą fulfilmentu z obsługą klienta jest także pozytywny wpływ na wizerunek. Szybkie odpowiedzi oraz stały kontakt z nabywcami sprawia, że lepiej oceniają realizację zamówienia i doświadczenia związane z zakupem. Pozostawione przez nich opinie często stanowią decydujący argument, przekonujący do wybrania właśnie tego sklepu.

Dlaczego warto zdecydować się na outsourcing obsługi klienta w e-commerce?

Outsourcing obsługi klienta w e-commerce to rozwiązanie niezwykle wygodne, rentowne i bezpieczne. Korzystając z pomocy doświadczonych specjalistów ma się pewność, że zawsze będzie oferować się usługi na najwyższym poziomie. Zadowolenie klientów przyczynia się do ich lojalności, a także zwiększenia rozpoznawalności marki. W ten sposób można więc przyczynić się do rozwoju prowadzonej działalności oraz wymiernego zwiększenia zysków. Przekonaj się, jak specjaliści z Packfully mogą zapracować na dobry wizerunek Twojego sklepu!

Więcej informacji o usługach oferowanych przez nas w ramach outsourcingu obsługi klienta w e-commerce znajdziesz na: https://packfully.pl/oferta/fulfilment/#obsluga_klienta.

Leave a Comment

Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce cookies.
Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? Zgadzam się