Jak poradzić sobie z logistyką w sklepie internetowym w trakcie Black Friday?

Jak poradzić sobie z logistyką w sklepie internetowym w trakcie Black Friday

Black Friday to prawdziwe święto dla miłośników okazji oraz doskonały moment dla sprzedawców z różnych branż. Dzięki atrakcyjnym promocjom mogą przyciągnąć ogromną liczbę klientów oraz zwiększyć rozpoznawalność swojej marki. Prawdziwe zatrzęsienie przeżywają sklepy internetowe. Podpowiadamy, jak najlepiej zorganizować logistykę w trakcie Black Friday!

Black Friday a sklep internetowy – jak poradzić sobie z tym wyzwaniem?

Black Friday (czyli tzw. Czarny Piątek) to amerykański zwyczaj, zgodnie z którym pierwszy piątek po Dniu Dziękczynienia stanowi początek sezonu bożonarodzeniowych zakupów. Z tej okazji sklepy oferują wyjątkowo korzystne promocje i zniżki. Ze względów komercyjnych konwencja ta szybko rozprzestrzeniła się na cały świat. Obecnie powszechne są akcje promocyjne trwające nie tylko przez cały dzień, ale też tydzień, a nawet miesiąc.

W trakcie Black Friday ogromną popularnością cieszą się promocje w sklepach internetowych – bez wychodzenia z domu można trafić na naprawdę dobre okazje, dlatego setki tysięcy klientów czatują przed komputerami i smartfonami, uważnie przeglądając oferty. Jak można się domyślić, w tym okresie są też bardzo podatni na reklamy.

Dla reprezentantów branży e-commerce to idealny moment na to, by m.in. wypromować swoją działalność, opróżnić magazyny i zwiększyć poziom sprzedaży. Muszą jednak być przygotowani na to, by sprawnie obsłużyć dużą liczbę klientów. W większości przypadków konieczne okazuje się dodatkowe wsparcie, najlepiej z zewnątrz.

Dlaczego warto zdecydować się na fulfilment?

Każdy przedsiębiorca, który chce jak najlepiej poradzić sobie z logistyką w sklepie internetowym w trakcie Black Friday, powinien rozważyć fulfilment. Usługa ta polega na współpracy z zewnętrzną firmą, która zajmuje się magazynowaniem, pakowaniem oraz wysyłką produktów, a także szeroko rozumianą Obsługą Klienta. W ten sposób można uzyskać niezbędne wsparcie, by jak najlepiej zrealizować wszystkie zamówienia.

Sklepy internetowe w tym szczególnym okresie już i tak mierzą się z wieloma problemami. Przede wszystkim muszą stworzyć dobrą strategię marketingową oraz zaplanować odpowiednie promocje. Do tego kłopotliwe może być już samo utrzymanie stabilności strony (kiedy odwiedzi ją zbyt wiele klientów na raz, serwer może się przeciążyć!). Kiedy oferta będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem, jednego dnia da się zarejestrować ogromną liczbę zamówień.

Doświadczona firma dysponująca przestrzeniami magazynowymi obsługiwanymi przez wykwalifikowany zespół pracowników bez problemu poradzi sobie nawet z największym szturmem klientów. Dzięki temu można uniknąć opóźnień, pomyłek czy innych potknięć, które rzutują na wizerunek firmy oraz mogą prowadzić do rezygnacji, zwrotów, reklamacji itp. W efekcie fulfilment okazuje się najwygodniejszym, najbezpieczniejszym oraz najbardziej opłacalnym rozwiązaniem – minimalizuje się ryzyko strat oraz płaci się tylko za zrealizowane zamówienia.

Komu zlecić obsługę logistyki sklepu internetowego na czas Black Friday?

Właśnie zastanawiałeś się, komu zlecić obsługę logistyki sklepu internetowego na czas Black Friday? Doskonale trafiłeś! Packfully jest polską firmą z wieloletnim doświadczeniem. Posiadamy profesjonalnie przystosowane przestrzenie magazynowe, a nasi pracownicy są zgranych zespołem wykwalifikowanych specjalistów.

Stosujemy sprawdzone rozwiązania oraz proponujemy wiele dodatkowych udogodnień, dzięki którym można znacznie podnieść jakość oferowanych usług. Dzięki nam przetrwasz Black Friday i najlepiej wykorzystasz jego potencjał. Zapoznaj się z naszą ofertą – sprawdź, jak w praktyce wyglądają realizowane przez nas pakowanie i wysyłka fulfilment!

Leave a Comment

Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce cookies.
Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? Zgadzam się