Wszystko wskazuje na to, że kryzys wywołany przez pandemię koronawirusa powoli zostaje opanowany. Zniesione zostają kolejne obostrzenia, dlatego m.in. można już odwiedzać sklepy stacjonarne. Czy oznacza to koniec boomu na zakupy on-line? Niekoniecznie! Przedstawiciele e-commerce nadal będą potrzebować wsparcia. Wyjaśniamy, dlaczego wciąż warto zdecydować się na fulfilment po pandemii!
Konieczność zamknięcia centrów handlowych i sklepów zmusiła wiele osób do zakupów w Internecie. Okoliczności te sprawiły, że swoje pierwsze zamówienie w Sieci złożyli także klienci, którzy dotychczas tego unikali. W związku z tym znacznie wzrósł odsetek e-klientów. Według raportu „E-commerce w Polsce 2020”[1] w zeszłym roku aż 73% internautów nabyło coś on-line. Czy teraz liczby te ulegną zmianie? Okazuje się, że niezupełnie. Dowiedz się, dlaczego fulfilment po pandemii jak najbardziej ma rację bytu!
Fulfilment po pandemii
Kiedy sklepy internetowe musiały nagle obsłużyć setki czy nawet tysiące nowych klientów, fulfilment był jednym z najlepszych sposobów na odnalezienie się w tej trudnej sytuacji. Przekazując całą logistykę zewnętrznej firmie nawet mniejsze przedsiębiorstwa miały pewność, że będą w stanie zrealizować wszystkie zamówienia na czas. Dzięki temu nie tylko utrzymały dobry wizerunek, ale też maksymalnie wykorzystały tę niepowtarzalną szansę na duży zysk i szybki rozwój.
Wielu przedsiębiorców zastanawia się jednak, czy fulfilment po pandemii nadal ma sens. Sytuacja na świecie powoli się stabilizuje, a sklepy stacjonarne znów są otwarte. Czy jednak oznacza to, że popularność zakupów on-line gwałtownie zmaleje? Statystyki mówią co innego. Przed kryzysem z roku na rok i tak obserwowano stabilny wzrost liczby e-klientów. Młodsze pokolenia coraz chętniej wybierają tę formę shoppingu, dlatego staje się ona powszechna. Z tego względu dodatkowe wsparcie na pewno się przyda.
Dlaczego wciąż warto korzystać
Warto jednak uściślić, dlaczego wciąż warto korzystać z fulfilmentu. Po pierwsze, po pandemii wszyscy nowi klienci nagle nie zrezygnują z zakupów w Sieci. Wielu osobom tak się spodobały, że dalej będą zamawiać wybrane produkty z Internetu. Oznacza to, że nadal trzeba być przystosowanym do szybkiej obsługi dużej liczby zamówień, nawet jeśli przed 2020 rokiem prowadziło się działalność na mniejszą skalę. Można być pewnym, że zainteresowanie nagle nie zmaleje.
Po drugie, outsourcing w sklepie internetowym jest ogólnie wyjątkowo korzystnym rozwiązaniem. Pozwala zoptymalizować wydatki, zacznie poprawić jakość Obsługi Klienta, a także odczuwalnie zwiększyć sprzedaż i zyski. Jeśli chce się rozwijać swoją firmę, wsparcie ze strony specjalistów jest nieocenione. Dzięki niemu zaoszczędzi się sporo pieniędzy oraz czasu, które można przeznaczyć na inne cele.
Gdzie szukać pomocy
Właśnie zastanawiałeś się, gdzie szukać pomocy w kontekście fulfilmentu? Doskonale trafiłeś! Packfully jest firmą z wieloletnim doświadczeniem, która zapewnia wsparcie ze strony wykwalifikowanych specjalistów. Proponujemy nowoczesne powierzchnie magazynowe, pracowników sprawnie kompletujących, pakujących i nadających przesyłki, a także kompleksową Obsługę Klienta. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą!
Fulfilment po pandemii nadal jest świetnym rozwiązaniem dla branży e-commerce. Prowadzisz sklep internetowy i potrzebujesz pomocy w zakresie logistyki? Zaufaj specjalistom, dzięki którym szybko rozwiniesz swój biznes!
[1] https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/e-commerce-w-polsce-2020.html