Prowadzisz sklep internetowy, ale sprawia Ci to coraz więcej trudności? Jeśli chcesz szybko wyjść z kłopotów, zwróć się po pomoc do specjalistów. Wyjaśniamy, dlaczego fulfilment to świetny sposób na kryzys oraz kiedy warto się na niego zdecydować!
Branża e-commerce dynamicznie się rozwija, ale nie oznacza to oczywiście, że każdy przedsiębiorca od razu odniesie w niej spektakularny sukces. Zmiany w podatkach (związane z tzw. Polskim Ładem), rosnąca inflacja, wojna w Ukrainie i związane z nią konsekwencje (np. powszechne usuwanie z ofert rosyjskich produktów) oraz wiele innych czynników stanowią niemałe trudności. Świetnym rozwiązaniem jest inwestycja w fulfilment. Dowiedz się, jak może Ci pomóc!
2. Jakie korzyści daje fulfilment?
3. Kiedy warto zdecydować się na fulfilment?
Fulfilment jako rozwiązanie problemów ze sklepem internetowym
Fulfilment to (w dużym uproszczeniu) usługa polegająca na przekazaniu ogółu procesów logistycznych zewnętrznej firmie. W ten sposób można uzyskać dostęp do odpowiednio przystosowanych i wyposażonych przestrzeni magazynowych, które są obsługiwane przez zespół doświadczonych pracowników. Będą nie tylko dbać o odpowiednie przechowywanie towaru, ale też będą realizować zamówienia.
W ramach fulfilmentu można uzyskać kompleksowe wsparcie już od momentu uzyskania wpłaty za zakupione produkty. Obsługa magazynu skompletuje produkty, odpowiednio je zapakuje oraz wyśle na podany adres za pośrednictwem wskazanego przewoźnika. W razie potrzeby można też uzyskać pomoc w zakresie księgowania płatności czy Obsługi Klienta, czyli m.in. zwrotów, wymiar i reklamacji. Kiedy problemy zaczynają się piętrzyć, opcja ta pozwala znacznie odciążyć budżet, a także swoich pracowników.
Jakie korzyści daje fulfilment?
Fulfilment jest ogromnym ułatwieniem w wielu trudnych sytuacjach. Dzięki niemu można np. zrezygnować z kosztownego najmu magazynu albo nawet sprzedać posiadaną nieruchomość. Pozwoli także uniknąć wydatków, które wiążą się z rekrutacją i utrzymaniem pracowników obsługujących magazyn, a także klientów. Kiedy całą logistyką zajmuje się zewnętrzna firma, można skupić się na najbardziej palących problemach albo np. rebrandingu.
Korzystając z fulfilmentu można także znacznie poprawić wizerunek swojej firmy. Dotychczas często zdarzały Ci się opóźnienia, pomyłki czy inne potknięcia, które były ostro krytykowane i miały negatywny wpływ na opinię? Idealnie zorganizowany system, sprawdzone metody oraz wykwalifikowana obsługa poprawią poziom zadowolenia klientów, a sklep znowu będzie postrzegany jako miejsce, w którym warto robić zakupy.
Więcej informacji o tym, jak w praktyce wygląda taki outsourcing, znajdziesz na: https://packfully.pl/jak-dziala-fulfilment-najwazniejsze-kwestie/.
Kiedy warto zdecydować się na fulfilment?
Fulfilment jest idealną opcją dla sklepów internetowych, którym z różnych powodów przydałoby się dodatkowe wsparcie. Masz problemy natury finansowej? Straciłeś klientów przez silnie rozwijającą się konkurencję? A może nie byłeś przygotowany na nagły rozwój działalności i nie jesteś w stanie dobrze obsłużyć dużej liczby klientów?
Niezależnie od tego, z jakimi kłopotami się zmagasz, w Packfully pomożemy Ci wyjść na prostą. Dzięki nam możesz poradzić sobie z chwilowym kryzysem minimalizując straty, tak byś dalej z powodzeniem mógł prowadzić swoją działalność. Powierz logistykę swojego sklepu internetowego specjalistom z wieloletnim doświadczeniem, by zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy, a przy okazji podnieść poziom świadczonych usług!
Szczegóły naszej oferty sprawdzisz na: https://packfully.pl/oferta/fulfilment/.