Fulfilment i obsługa sklepów internetowych przyszłością dla e-commerce?

Fulfilment i obsługa sklepów internetowych przyszłością dla e-commerce

Rok 2020 udowodnił, jak duże znaczenie ma e-commerce. Grono klientów kupujących on-line z dnia na dzień się zwiększa. Użytkownicy mają też coraz większe wymagania i oczekiwania odnośnie do zakupów w tej formie. Jak podołać najnowszym wyzwaniom? Wyjaśniamy, czy fulfilment i obsługa sklepów internetowych są przyszłością dla e-commerce!

Według najnowszego raportu E-izby, już 57% polskich internautów regularnie kupuje w Sieci[1]. Przymusowe zamknięcie sklepów w związku z pandemią skłoniło do wypróbowania tej formy zakupów więcej użytkowników. Sprzedaż on-line wzrosła, dlatego potrzebne było odpowiednie wsparcie. Jednym z lepszych sposobów okazał się fulfilment. Dowiedz się, dlaczego jest rozwiązaniem przyszłości!

1. Czy fulfilment to przyszłość dla sklepów internetowych
2. Fulfilment, czyli obsługa sklepów internetowych
3. Fulfilment dla e-commerce – gdzie szukać pomocy?

Czy fulfilment to przyszłość dla sklepów internetowych

Wydarzenia ostatnich miesięcy były prawdziwym egzaminem dla branży e-commerce. Liczba klientów wzrosła, a do tego trzeba było jeszcze zadbać o bezpieczeństwo sanitarne itp. Przy wielu zamówieniach łatwo o pomyłki, braki magazynowe i opóźnienia. Przedsiębiorcy starali się unikać jakichkolwiek niedociągnięć, dlatego wielu z nich zdecydowało się na fulfilment.

Po wprowadzeniu ograniczeń wiele osób po raz pierwszy zrobiło zakupy w Sieci. By utrzymać klientów trzeba zachęcać ich rozmaitymi promocjami oraz innymi działaniami. Trudno zajmować się marketingiem, gdy większość czasu zajmuje logistyka. Czy fulfilment to przyszłość dla sklepów internetowych? Póki co cieszy się rosnącą popularnością. Znacznie ułatwia prowadzenie biznesu oraz pomaga go skutecznie rozwijać, niezależnie od okoliczności.

Fulfilment, czyli obsługa sklepów internetowych

Zorganizowanie magazynu i procesu wysyłki przy dużej liczbie zamówień jest prawdziwym wyzwaniem. Fulfilment, czyli obsługa sklepów internetowych, gwarantuje świetną organizację i zwiększone moce przerobowe. Zlecając logistykę firmie zewnętrznej ma się pewność, że wszystko zostanie wykonane jak należy, a ryzyko opóźnień czy pomyłek będzie ograniczone do minimum.

Rozwiązanie to doskonale sprawdza się przy zwiększonej liczbie klientów. Do tego znacznie odciąża zarząd, który może zająć się innymi ważnymi kwestiami, np. modernizacją strony, rozszerzeniem asortymentu, aktualizacją wizerunku, nawiązywaniem współpracy z dystrybutorami czy tworzeniem nowych strategii marketingowych. W ten sposób poprawia się wizerunek firmy oraz kontakt z klientem. Zadowoleni konsumenci wracają do sklepu, a także polecają go innym osobom.

Fulfilment dla e-commerce – gdzie szukać pomocy?

Fulfilment dla e-commerce jest wygodnym wsparciem i szansą na rozwój, który faktycznie przyniesie wymierny zysk. By jak najlepiej skorzystać z tej usługi warto zdecydować się na pomoc doświadczonych profesjonalistów, którzy kompleksowo zajmą się całym procesem logistycznym.

Usługi magazynowe e-commerce w Packfully pozwalają zaoszczędzić czas i pieniądze. Korzystając z pomocy specjalistów ma się pewność, że klienci będą zadowoleni z procesu realizacji zamówienia. Gdy logistyka będzie obsługiwana przez zewnętrzną firmę, można skupić się na rozwoju interesu, tak by jak najlepiej sprostał nowym wymaganiom.

Fulfilment i obsługa sklepów internetowych są przyszłością dla e-commerce, bo wspierają szybki rozwój. Coraz więcej internautów kupuje on-line, dlatego warto być przygotowanym na większy ruch. Zainwestuj w outsourcing magazynowy, a będziesz mieć szansę na zwiększenie swoich zysków! Zapraszamy do kontaktu!

[1] https://eizba.pl/raport-e-izby-e-commerce-w-czasie-kryzysu-2020/

Leave a Comment

Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce cookies.
Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? Zgadzam się