Branża e-commerce z roku na rok dynamicznie się rozwija. W związku z tym wymagania klientów kupujących online stają się coraz większe. Użytkownicy zwracają uwagę już nie tylko na ceny czy czas realizacji zamówienia, ale też wygląd i zawartość przesyłki.
Z tego względu wiele sklepów decyduje się skorzystać ze wsparcia zewnętrznej firmy. Wyjaśniamy, jak wygląda outsourcing pakowania produktów oraz jakie korzyści daje taka współpraca!
2. Dlaczego warto zwrócić uwagę na pakowanie produktów?
3. Komu zlecić fulfilment z outsourcingiem pakowania produktów?
Outsourcing pakowania produktów – na czym polega?
Outsourcing pakowania produktów jest usługą, która polega na przekazaniu obowiązków związanych z przygotowywaniem towaru do wysyłki zewnętrznej firmie. W ramach fulfilmentu zyskuje się dostęp do nowoczesnych, odpowiednio wyposażonych przestrzeni magazynowych, obsługiwanych przez wykwalifikowanych pracowników. Każde złożone zamówienie zostaje szybko skompletowane, a następnie zapakowane w bezpieczne, estetyczne pudełko.
Dzięki outsourcingowi pakowania produktów można skorzystać z gotowych, sprawdzonych rozwiązań, co pozwala zaoszczędzić sporo czasu oraz pieniędzy. Opcja ta jest niezwykle wygodna, a także opłacalna. Stworzenie dynamicznie działającego systemu logistycznego, zaprojektowanie obrandowanych pudełek i inne działania związane z wysyłką produktów są czasochłonne, wymagają dużego zaangażowania oraz zwykle są dość kosztowne. Nie każdy przedsiębiorca z branży e-commerce chce czy może sobie pozwolić na samodzielne eksperymenty.
Dlaczego warto zwrócić uwagę na pakowanie produktów?
Pakowanie produktów ma duży wpływ na UX (ang. User Experience), czyli doświadczenie użytkownika – emocje i odczucia towarzyszące klientowi podczas otrzymania przesyłki z produktami. Im lepsze wrażenie zrobi się na odbiorcy, tym lepiej. W ten sposób buduje się wizerunek marki oraz nawiązuje się trwałe relacje konsumenckie. Wyjątkowo estetyczne paczki generują pozytywne skojarzenia, zapadają w pamięć, a nawet zachęcają do zrobienia zdjęcia i umieszczenia go na social media ze stosownym oznaczeniem.
Powierzając proces pakowania produktów zewnętrznemu podmiotowi specjalizującemu się w obsługiwaniu firm z branży e-commerce ma się pewność, że przesyłka będzie nie tylko odpowiednio zabezpieczona, ale też efektowna. Solidny karton może być obrandowany np. specjalną taśmą, a w jego wnętrzu mogą znajdować się dodatkowe inserty, np. ulotki czy próbki. Do tego całość może być wykonana przy użyciu wyłącznie ekologicznych materiałów, co również przekłada się na dobre opinie o sklepie.
Więcej na temat tego, dlaczego warto pochylić się nad tą kwestią, można przeczytać tutaj: https://packfully.pl/pakowanie-produktow-istotny-element-fulfilmentu/.
Komu zlecić fulfilment z outsourcingiem pakowania produktów?
Fulfilment z outsourcingiem pakowania produktów warto zlecić firmie, której można w pełni zaufać. Najlepiej zdecydować się na doświadczone przedsiębiorstwo, wyspecjalizowane we współpracy z przedstawicielami branży e-commerce.
Jedną z najlepszych firm na polskim rynku jest Packfully. Dysponuje nowoczesnymi przestrzeniami magazynowymi oraz oferuje różnorodne, praktyczne rozwiązania, które dają wiele wymiernych korzyści. Dzięki wsparciu specjalistów można spełnić oczekiwania klientów, a nawet pozytywnie ich zaskoczyć. W ten sposób da się wyróżnić spośród konkurencji i zdobyć wielu wiernych odbiorców.
Więcej informacji o ofercie Packfully można znaleźć na stronie: https://packfully.pl/oferta/fulfilment/#pakowanie_i_wysylka.