Końcówka roku to doskonały moment dla łowców promocji. Korzystne przeceny i obniżki skutecznie zachęcają do zakupów, przyciągając setki nowych klientów.
Szczególnie duży ruch obserwuje się w branży e-commerce – wystarczy kilka kliknięć, by zamówić elektronikę, ubrania, kosmetyki, książki itp. Prowadzisz sklep internetowy i planujesz zorganizować promocję? Radzimy co zrobić, by organizacja logistyki i wysyłki w czasie wyprzedaży poświątecznych wypadła jak najlepiej!
2. Fulfilment logistyki na czas wyprzedaży poświątecznych – dlaczego warto?
3. Komu zlecić organizację logistyki i wysyłki?
Organizacja logistyki i wysyłki w czasie wyprzedaży poświątecznych – na czym się skupić?
Organizacja logistyki i wysyłki w czasie wyprzedaży poświątecznych jest wyjątkowo trudna, ponieważ często wiąże się z obsługą nawet kilkukrotnie większej liczby zamówień. Korzystne promocje skutecznie przyciągają klientów – stałych, okazjonalnych, a także zupełnie nowych. Planując wyprzedaż trzeba być przygotowanym na to, by być w stanie szybko skompletować oraz wysłać ogromną liczbę paczek.
E-klienci przede wszystkim zwracają uwagę na czas oraz poprawność realizacji, ale ich wymagania z roku na rok stają się coraz większe. Większość osób ma na względzie m.in. dostępne warianty dostawy i płatności, poziom Obsługi Klienta, sposób zapakowania przesyłki czy nawet ogólny UX związany z otrzymaniem produktów (np. dodatkowe inserty w postaci pocztówek, próbek, cukierków). Podstawowy zespół sklepu często może nie być w stanie sprostać wszystkim oczekiwaniom. Z tego względu najrozsądniej jest zdecydować się na wsparcie z zewnątrz.
Fulfilment logistyki na czas wyprzedaży poświątecznych – dlaczego warto?
Fulfilment logistyki na czas wyprzedaży poświątecznych to idealne rozwiązanie dla sklepów internetowych, które chcą zwiększyć zyski, a także podnieść poziom zadowolenia swoich klientów. W ramach współpracy z zewnętrzną firmą można o wiele szybciej i lepiej realizować zamówienia, ponieważ otrzymuje się dostęp do dodatkowych przestrzeni magazynowych, a także zespołu wykwalifikowanych pracowników. Wszystkie paczki są szybko, ale prawidłowo oraz estetycznie przygotowywane i wysyłane. Dzięki temu da się ograniczyć ryzyko opóźnień czy pomyłek do minimum.
Kiedy przekaże się najważniejsze obowiązki związane z logistyką można w pełni skupić się na kwestiach związanych np. z marketingiem. W tym okresie łatwo da się trafić do szerokiego grona odbiorców. Atrakcyjne promocje pozwalają sporo zarobić, a przy okazji wyraźnie podnieść liczbę stałych klientów albo po prostu zwiększyć rozpoznawalność marki. Ze wsparciem specjalistów można utrzymać dobry wizerunek sklepu czy nawet wyraźnie go poprawić.
Przy tym w ramach fulfilmentu płaci się tylko za zrealizowane zamówienia, co jest o wiele tańszym i wygodniejszym rozwiązaniem niż najem dodatkowych powierzchni magazynowych oraz zatrudnianie dodatkowych pracowników. W ten sposób da się zaoszczędzić sporo czasu oraz pieniędzy, dlatego cała akcja promocyjna w efekcie będzie możliwie najbardziej rentowna.
Komu zlecić organizację logistyki i wysyłki?
Właśnie zastanawiałeś się, komu zlecić organizację logistyki i wysyłki na okres poświątecznych wyprzedaży? Jesteś w dobrym miejscu! Packfully jest firmą z wieloletnim doświadczeniem, która oferuje outsourcing na najwyższym poziomie. Pomożemy Ci spełnić oczekiwania Twoich klientów, tak byś mógł osiągnąć jak największe zyski. Więcej informacji o tym, jak zajmujemy się pakowaniem i wysyłką znajdziesz na: https://packfully.pl/oferta/fulfilment/#pakowanie_i_wysylka. Zapoznaj się z naszą ofertą – zaufaj specjalistom i oddaj swój sklep internetowy w dobre ręce!