Rozwój branży sprzedaży internetowej sprawia, że przedsiębiorcy prowadzący taki biznes muszą inwestować w nowe metody. By zwiększyć liczbę realizacji, należy zapanować nad logistyką obsługi przesyłek. Od pewnego momentu jest to niewykonalne dla jednego człowieka czy nawet zespołu ludzi. Wtedy najlepszym rozwiązaniem jest magazyn dystrybucyjny dla e-commerce. Wyjaśniamy czym jest i jak działa!
1. Jak działa magazyn dystrybucyjny dla e-commerce?
2. Magazynowanie towarów w centrum dystrybucyjnym Packfully
3. Zalety magazynu dystrybucyjnego dla e-commerce
Jak działa magazyn dystrybucyjny dla e-commerce?
Wynajęcie większej przestrzeni nie jest wystarczające, ponieważ rozwiązuje tylko jeden problem. Najważniejsze jest zagwarantowanie dynamicznej logistyki. W tym celu właśnie powstały takie firmy jak Packfully, kompleksowo zajmujące się tym zagadnieniem.
Jak działa magazyn dystrybucyjny dla e-commerce? Nie tylko jest miejscem, w którym można przechowywać sprzedawany towar, ale dostosowaną przestrzenią z grupą wykwalifikowanych pracowników. W sprzedaży internetowej najważniejsze jest sprawne przyjęcie produktów do magazynu oraz sprawdzenie poprawności dostawy.
Każdy błąd ma wpływ na reputację firmy. Korzystając z magazynu dla e-commerce można skupić się na obsłudze klienta oraz realizacji sprzedaży. Dzięki temu zwiększy się ruch i przychód, poprawiając organizację całego procesu oraz własny wizerunek.
Magazynowanie towarów w centrum dystrybucyjnym Packfully
Pracownicy takich magazynów odpowiadają za składowanie towaru, jego kontrolę i zarządzanie nim na poszczególnych etapach. Produkty dostarczone do magazynu zostają wprowadzone do systemu i rozlokowane w odpowiednich sektorach. System opierający się na kodach kreskowych w chwili sprzedaży pozwala natychmiast znaleźć dany towar, po czym przygotować go do wysyłki.
Magazynowanie towarów w centrum dystrybucyjnym Packfully polega nie tylko na przechowywaniu, ale także na nawiązywaniu współpracy z firmami kurierskimi, pakowaniu paczek i nadawaniu ich do klientów. Co więcej, do obowiązków zalicza się również obsługa posprzedażowa – rozpatrywanie reklamacji i zwrotów, a także inwentaryzacja. Decydując się na takie rozwiązanie inwestuje się w pełną obsługę, nad którą cały czas ma się kontrolę za pomocą Sieci.
Zalety magazynu dystrybucyjnego dla e-commerce
Wprowadzenie takiego usprawnienia w firmie przynosi wiele wymiernych korzyści. Jakie są więc zalety magazynu dystrybucyjnego dla e-commerce? Przede wszystkim pozwala on na ogromną oszczędność czasu, który można poświecić np. na działania marketingowe.
To także droga do redukcji kosztów – wynajem magazynu, tworzenie systemu i zatrudnienie pracowników z pewnością byłoby o wiele droższe. Takie rozwiązanie to również gwarancja zmniejszenia ryzyka pomyłek czy zalegania towarów. W perspektywie usługa ta pozwala zwiększyć obrót i zarobki firmy.
Prowadzisz sprzedaż internetową i planujesz wynająć magazyn dystrybucyjny dla e-commerce? Zapoznaj się z ofertą Packfully, by sprawdzić w jaki sposób możesz usprawnić działanie swojej firmy. Dobra logistyka to klucz do sukcesu! Skontaktuj się z nami mailowo: kontakt@packfully.pl lub poprzez formularz kontaktowy.