Fulfilment jest niezwykle wygodnym rozwiązaniem dla sklepów e-commerce. W ten sposób można oddelegować wszystkie zadania związane z logistyką zewnętrznej jednostce, by skupić się na rozwoju działalności. Na czym jednak dokładnie polega taka usługa? Wyjaśniamy, jak wygląda obsługa sklepu z firmą Packfully!
Magazynowanie towaru, a także jego pakowanie i wysyłka wymagają świetnej organizacji przestrzeni, zatrudnienia wykwalifikowanych pracowników oraz korzystania ze sprawdzonego systemu. Takie układy buduje oraz udoskonala się latami, dlatego warto skorzystać z gotowego rozwiązania. Jeśli nie ma się czasu lub funduszy na wynajem magazynu i logistykę, doskonałym wyjściem jest fulfilment. Opisujemy, jak wygląda obsługa sklepu z firmą Packfully!
1. Jak uzyskać ofertę od Packfully?
2. W jaki sposób można uzyskać wycenę?
3. Jak można kontrolować pracę sklepu z Packfully?
Jak uzyskać ofertę od Packfully?
Naszą ofertę dostosowujemy do każdego klienta. By móc wycenić usługi, musimy najpierw uzyskać kilka danych. Przede wszystkim potrzebna nam jest specyfikacja produktów sprzedawanych przez dany sklep. Interesuje nas co to za towar, jakie ma gabaryty i właściwości. Niektóre artykuły wymagają specjalnego traktowania, co ma wpływ na koszty jego przechowywania. Bardzo ważna jest też oczywiście ilość towaru – musimy wiedzieć, ile miejsca należy wygospodarować dla tego klienta.
Kolejnymi niezwykle istotnymi dla nas informacjami są widełki ilości wysyłki miesięcznej oraz średnia ilość produktów w zamówieniu. Gdy dowiemy się, jaka jest rotacja towaru, będziemy w stanie obliczyć jego najbardziej opłacalną cenę nadania. Packfully rozlicza magazynowanie produktów wraz z kosztami wysyłki, dlatego zależy nam na szybkiej kalkulacji cen korzystnych dla obu stron.
W jaki sposób można uzyskać wycenę?
W pierwszym etapie zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub skorzystania z formularza kontaktowego. Następnie będziemy przekazywać szczegóły drogą mailową. Po uzyskaniu wszystkich niezbędnych danych Packfully jest w stanie obliczyć proponowane koszty wykonywania naszych usług fulfilmentowych. Klient dostaje dokładnie opisaną ofertę, zawierającą szczegółową tabelę kosztów – dostosowaną do produktów, uwzględniającą bieżący poziom wysyłki, obejmującą potrzebną przestrzeń magazynową itp.
Jak można kontrolować pracę sklepu z Packfully?
Po nawiązaniu współpracy integrujemy się ze sklepem/ platformą sklepową klienta. Obsługujemy wszystkie dostępne oprogramowania, m.in. WooCommerce, presta, shopify, shoper. W momencie pojawienia się zamówień, na bieżąco monitorujemy ich statusy. Gdy zmienią się na gotowe do realizacji, przystępujemy do procesu pakowania oraz wysyłki. Każde nasze działanie jest oczywiście odzwierciedlone w kolejnych zmianach statusu, dlatego zarówno klient, jak i osoba kupująca, w każdej chwili mogą obserwować naszą pracę. Właściciel sklepu zawsze ma świadomość, co dzieje się z towarem.
Co więcej, każdego dnia wysyłamy raport dzienny, dokładnie opisujący nasze aktywności. Klient drogą elektroniczną otrzymuje szczegółowe informacje odnośnie ilości wysłanych paczek, zwrotach oraz wszystkich innych zdarzeniach. Dzięki temu ma stały wgląd w sytuację na magazynie.
Obsługa sklepu z Packfully jest niezwykle wygodna i prosta. Pozwól nam zająć się wszystkim za Ciebie! Ty w tym czasie zachowasz pełną kontrolę oraz zyskasz wiele czasu na inne aktywności związane z dynamizacją przedsiębiorstwa. Powierz całą logistykę specjalistom, by zainwestować w rozwój swojej działalności e-commerce!
Skontaktuj się z nami, by poznać wszystkie szczegóły oraz szacunkową cenę. Wszystkie dane kontaktowe znajdziesz na: https://packfully.pl/kontakt.