Czy warto otworzyć sklep internetowy w 2022 roku?

Czy warto otworzyć sklep internetowy w 2022 roku

W obliczu rosnących cen podstawowych produktów, prądu, gazu oraz zmian podatkowych tzw. Polskiego Ładu, wielu przedsiębiorców zastanawia się nad zmianą charakteru swojej działalności albo nawet zupełnym przebranżowieniem.

Duże nadzieje pokłada się w dynamicznie rozwijającym się biznesie e-commerce. Rozwiewamy wątpliwości, czy warto otworzyć sklep internetowy w 2022 roku!

Sprzedaż produktów online cieszy się coraz większą popularnością. Nic dziwnego, że wielu  przedsiębiorców eksperymentuje z tą branżą. Czy na pewno jest to dobry kierunek? Dowiedz się, czy warto otworzyć sklep internetowy w 2022 roku!

1. Jak wygląda sytuacja w branży e-commerce w 2022 roku?
2. Dlaczego warto otworzyć sklep internetowy w 2022 roku?
3. Jak najlepiej zacząć działalność e-commerce?

Jak wygląda sytuacja w branży e-commerce w 2022 roku?

Pandemia przyspieszyła już i tak dynamiczny rozwój branży e-commerce. Zgodnie z wieloma badaniami (np. raportem Gemius „E-commerce w Polsce 2021”), Polacy chętnie zamawiają rozmaite produkty przez Internet – aż 77% badanych internautów przyznało się, że przynajmniej raz kupiło coś online. Takie zakupy często były jedyną możliwą alternatywą, np. na kwarantannie. Wiele osób przyzwyczaiło się jednak do nich, ponieważ są wygodniejsze, pozwalają zaoszczędzić sporo czasu itp.

Niestety, zmiany podatkowe, inflacja, rosnące ceny i inne trudności nie omijają także branży e-commerce. Przedsiębiorcy dopiero wkraczający na ten rynek mogą mieć kłopot np. z utrzymaniem magazynu. Okazuje się jednak, że mimo to nie warto się zniechęcać. Rozwój swojej działalności czy założenie zupełnie nowej firmy może przynieść wiele korzyści, jeśli tylko uzyska się odpowiednie wsparcie.

Dlaczego warto otworzyć sklep internetowy w 2022 roku?

Sprytnie i rozsądnie prowadzony sklep internetowy pozwala w stosunkowo krótkim czasie osiągnąć duże zyski. Kiedy oferuje się już jakieś produkty, ale dotychczas sprzedawało się je tylko stacjonarnie, koniecznie warto rozwinąć swoją działalność. W ten sposób można zachęcić do kupna Klientów, którzy są już zaznajomieni z marką, ale też da się błyskawicznie rozszerzyć grono odbiorców. Odpowiednia kampania marketingowa sprawi, że firma zyska o wiele większą rozpoznawalność.

Przedsiębiorcy, który z kolei chcą zacząć nową działalność i chcą spróbować swojego szczęścia w internetowym handlu, nie powinni dłużej zwlekać. Jeśli ma się dobry biznes plan oraz ciekawy pomysł, jak najbardziej takie przedsięwzięcie może okazać się sukcesem.

W obu przypadkach najrozsądniej jest jednak skorzystać z gotowego rozwiązania, czyli outsourcingu magazynowego. Zakup/wynajem magazynu, zatrudnianie pracowników oraz organizacja całego procesu logistycznego na własną rękę wiąże się ze zbyt dużym ryzykiem. Fulfilment jest bezpieczniejszy i bardziej opłacalny.

Więcej o zaletach tego rozwiązania można znaleźć na: https://packfully.pl/detail-picking-co-to-jest-i-dlaczego-sie-oplaca/.

Jak najlepiej zacząć działalność e-commerce?

Działalność w branży e-commerce najlepiej jest zacząć ze wsparciem specjalistów. Dzięki Packfully można uniknąć wielu błędów, dlatego da się od razu w profesjonalny sposób prowadzić swój sklep internetowy. Oferujemy w pełni wyposażone przestrzenie magazynowe obsługiwane przez wykwalifikowanych pracowników, którzy błyskawicznie kompletują, pakują i wysyłają zamówienia. Więcej o tym, jak wspieramy procesy logistyczne, znajdziesz na: https://packfully.pl/oferta/fulfilment/#pakowanie_i_wysylka.

Jak najbardziej warto otworzyć sklep internetowy w 2022 roku, jeśli zrobi się to we współpracy z doświadczonymi specjalistami. Decydując się na fulfilment można w najbezpieczniejszy, najbardziej opłacalny i najwygodniejszy sposób prowadzić działalność e-commerce. Zapoznaj się z naszą ofertą – sprawdź, jak możemy Ci pomóc!

Leave a Comment

Wykorzystujemy pliki cookies do prawidłowego działania strony, aby oferować funkcje społecznościowe, analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Więcej informacji znajdziesz w polityce cookies.
Czy zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookies? Zgadzam się