Firmy zajmujące się sprzedażą internetową nie zawsze mają budżet na wynajem powierzchni magazynowych, zatrudnienie pracowników, wdrażanie systemów ich obsługi itp. O wiele korzystniejszym rozwiązaniem okazuje się outsourcing magazynowy, obejmujący już wszystkie te kwestie. Wyjaśniamy jakie są ceny za fulfilment!
1. Fulfilment cennik
2. Ile kosztuje wynajęcie magazynu?
3. Jak skorzystać z usługi?
Szybka, profesjonalna i atrakcyjna obsługa procesu przechowywania, przygotowania oraz wysyłki produktów wcale nie musi być kosztowna. Decydując się na takie usługi od firmy zewnętrznej można tylko skorzystać, skupiając się na rozwoju innych sektorów przedsiębiorstwa. Sprawdź od czego zależy to, jakie są ceny za fulfilment!
Fulfilment cennik
Trudno jest jednoznacznie ustalić coś takiego jak „fulfilment cennik”. Ostateczne koszty związane z outsourcingiem magazynowym są często bardzo indywidualne. Są jednak ściśle zależne od kilku czynników.
Niebagatelne znaczenie w ustalaniu wysokości ceny za fulfilment mają np. średnia liczba zamówień w miesiącu (lub jej prognozy), czyli tzw. wolumen wysyłki. Ważna jest też średnia liczba produktów przypadających na zamówienie.
W zależności od obsługiwanej branży, może to być przecież od kilku, do kilkuset sztuk dziennie. To bezpośrednio wiąże się z inną kwestią – orientacyjną ilością pozycji na sklepie i towaru w magazynie (które przedstawia się w sztukach, paletach czy innych jednostkach umożliwiających oszacowanie miejsca).
Nie bez znaczenia jest też rodzaj sprzedawanego towaru, czyli jego gabaryty, waga i właściwości (np. podatność na uszkodzenie czy temperaturę). Jeśli asortyment wymaga specjalnego przechowywania, cena za fulfilment będzie odpowiednio większa.
Wpływ na jej wysokość ma także średnia wartość jednej sztuki produktu ze względu na ubezpieczenie towaru. Istotne są również jeszcze kwestie oznakowania kodami kreskowymi, rodzaju systemu, w jakim działa sklep internetowy itp. Ostateczną cenę można więc określić jedynie na podstawie rozmowy z klientem.
Ile kosztuje wynajęcie magazynu?
Wbrew pozorom najęcie samego miejsca magazynowego nie jest wcale korzystniejszą opcją. Taka inwestycja jest kosztowna, a do tego wiąże się z dodatkowym wydatkami. Samo miejsce bowiem nie wystarczy – trzeba jeszcze zatrudnić pracowników obsługi, wyposażyć halę, stworzyć odpowiedni system zarządzania itp. Jak więc ocenić, ile kosztuje wynajęcie magazynu?
Zwykle są to kwoty rzędu kilkudziesięciu/kilkuset tysięcy złotych, do których trzeba doliczyć kolejne tysiące na wydatki. Usługi magazynowe dla e-commerce nie muszą być jednak tak drogie. Zlecenie organizacji całego procesu logistycznego zewnętrznej firmie, takiej jak Packfully, okazuje się nie tylko wygodniejsze, ale też znacznie tańsze.
Jak skorzystać z usługi?
Packfully, w przeciwieństwie do konkurencji, oferuje opłatę za fulfilment w formie jednej ceny bazowej, pobieranej od wysłanego produktu. W nią wliczone są już m.in. opakowanie, obsługa wysyłki, magazynowanie, ubezpieczenie, obsługa zwrotów i reklamacji. Taka opłata to zwykle koszt zaledwie kilku/kilkunastu złotych!
Dzięki temu łatwo można obliczyć marże na produktach. Co więcej, klient od razu wie, ile ma zapłacić, więc może z góry oszacować wydatki związane z logistyką i swoje zyski. Jak skorzystać z usługi? Wystarczy skontaktować się z obsługą, by doprecyzować szczegóły umowy.
Ceny za fulfilment są nieporównywalnie bardziej korzystne niż w przypadku opłat związanych z samodzielną obsługą wynajmowanego magazynu. Zagwarantuj swojej firmie e-commerce dynamiczny rozwój w korzystnej cenie! Postaw na sprawdzone, wygodne rozwiązanie!